دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (2024)

دانلود تلگرام اصلی به صورت مستقیم سریع

جدیدترین نسخه مسنجر تلگرام به همراه نصب آپدیت و برورزرسانی جدید 2024 با لینک مستقیم

دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم چیزی است که ما در این صفحه فراهم کرده ایم. اکنون واقت آن است که Telegram خود را آپدیت و بروزرسانی کنید. چرا که در نسخه و آپدیت جدیدی که Telegram عرضه کرد باعث شد، ویژگی های جدید به آن افزوده شود. دیگر برنامه Telegram مثل قبل نیست و اکنون می توانید استوری بزارید، پست ها را لایک کنید و غیره!

نصب تلگرام اصلی یکی پرطرفدارترین ها در در جهان است و نمی توان به دیگر مسنجرها این برنامه ها مقایسه کرد. ما همواره دانلود مستقیم تلگرام اصلی را پیشنهاد می کنیم که هم سریع و هم نصب راحتی دارد.

با آپدیت و بروزرسانی هایی که در سال های 2023 و 2024 ارائه شد؛ تلگرام را چند لول بهتر از تمام پیان رسان ها قرار داد. اکنون نمی توان برنامه تلگرام را تنها یپام رسان دانست. بلکه با رشد چشمگیر تعداد کاربران آن و گسترش محیط برنامه، می توان آن را به یک شبکه اجتماعی بزرگ شبیه دانست.

تلگرام اصلی (معرفی، دانلود و نصب بروزرسانی)

تلگرام اصلی یا رسمی به نسخه ای از این پیام رسان اطلاق می شود که توسط شرکت سازنده توسعه و ارائه شده است. این نسخه اصلی Telegram برای اندروید، iOS، و دسکتاپ (وب) در دسترس است و از سوی خود شرکت اصلی به روزرسانی و پشتیبانی می شود.

برای اطمینان از اینکه از نسخه ای اصلی استفاده می کنید، می توانید اپلیکیشن را از فروشگاه های رسمی نظیر Google Play برای اندروید و App Store برای iOS دانلود کنید. همچنین، در صورت استفاده از نسخه دسکتاپ، می توانید آن را از وب سایت رسمی تلگرام دانلود و نصب کنید.

از توجه به جزئیاتی مانند نام توسعه دهنده، تعداد دانلودها، و نظرات کاربران در فروشگاه ها یا منابع رسمی استفاده کنید تا از اعتبار و امنیت نسخه ای که دانلود می کنید، مطمئن شوید.

دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (1)

نصب تلگرام اصلی

تلگرام با ارائه قابلیت های فراوان، به یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی تبدیل شده است. امنیت بالا، سرعت انتقال پیام ها و فایل ها، امکان ایجاد کانال ها و گروه های بزرگ، قابلیت استفاده از استیکرها و ربات‌ها و همچنین پشتیبانی از انواع سیستم عامل‌ها، تنها بخشی از ویژگی های این پیام رسان هستند.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب و بروزرسانی تلگرام، از تاریخ راه اندازی تا به الان می توانید سری به ویکی پدیا بزنید و اطلاعات لازم را از آنجا بگیرید. البته واتساپ یکی از رقیب های این برنامه است و در بین کاربران فارسی زبان محبوبیت زیادی دارد.

دانلود تلگرام اصلی

دانلود مستقیم تلگرام اصلی به معنای نصب آن نیست! اما در واقع برای نصب آن باید ابتدا مرحله دانلود را باید پیش روید. از این رو روش های مختلفی برای دانلود Telegram وجود دارد. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود این برنامه از گوگل پلی ، سایت های معتبر و دیگر مارکت ها … دانلود و نصب کنید.

  • دانلود از گوگل پلی

جهت دانلود و نصب از گوگل پلی کافی است اسم برنامه در پلی استوری سرچ کنید تا به صفحه اختصاصی این برنامه یا هر برنامه دیگری می خواهید برسید.

  • دانلود با لینک مستقیم

لینک مستقیم روشی است که وقتی روی لینک دانلود ضربه می زنید فایل شروع به دانلود می کند و همین امر را دانلود از لینک مستقیم می گویند.

دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (2)

بروزرسانی تلگرام اصلی

بروزرسانی فرایندی است که نه تنها برنامه Telegram بلکه وقتی برای هر برنامه دیگری رخ می دهد نسخه جدید آن با نسخه قدیمی جایگزین می شود. با این امر شما می توانید به ویژگی های جدید هر برنامه دسترسی داشته باشید.

اگر تلگرام روی گوشی شما نصب است و می خواهید آن را بروزرسانی نمایید. با نصب نسخه جدید بدون آنکه ورژن فعلی و قدیمی را پاک کنید به نوعی بروزرسانی انجام می دهید و آپدیت شکل می گیرد.

دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم برای گوشی های اندروید

برای دانلود و نصب تلگرام بر روی گوشی های هوشمند اندروید و iOS، می توانید از لینک‌های قرار گرفته در ادامه مطلب و زیر استفاده کنید. باید بگوییم که نسخه های متعدد و ورژن های مختلفی از این برنامه موجود است. فایل دانلود شده باید apk باید که قابل نصب روی دستنگاه های اندروید بوده و نحوه اجرا آن ساده نیز است.

پس از نصب تلگرام و ثبت نام با شماره تلفن همراه خود، می توانید از قابلیت های این پیام رسان استفاده کنید. همچنین Telegram بدون فیلتر نیز موجود است که دارای پروکسی اختصاصی می باشد.

قابلیت های برجسته تلگرام

  • امنیت بالا: از رمزنگاری انتها به انتها (end-to-end encryption) برای مکالمات صوتی، تصویری و پیام های خصوصی استفاده می کند. به این ترتیب، فقط شما و گیرنده پیام قادر به دسترسی به محتوای آن هستند.
  • سرعت بالا: با استفاده از سرورهای قدرتمند خود، انتقال پیام ها و فایل ها را با سرعت بالایی انجام می دهد.
  • کانال ها و گروه های بزرگ: می توانید کانال ها و گروه هایی با تعداد نامحدودی از اعضا ایجاد کنید.
  • استیکرها و ربات ها: تلگرام امکان استفاده از استیکرهای متنوع و جذاب را در پیام ها فراهم کرده است. همچنین، با استفاده از ربات های می توانید عملکردهای متنوعی را به پیام رسان خود اضافه کنید.
  • پشتیبانی از چند سیستم عامل: Telegram بر روی اکثر سیستم عامل ها قابل نصب و استفاده است، از جمله اندروید، iOS، ویندوز، مک (macOS) و لینوکس.
  • ارسال فایل های حجیم: به کاربران اجازه می دهد تا فایل هایی با حجم تا 2 گیگابایت به دیگران ارسال کنند.
  • ویرایش و حذف پیام ها: در صورتی که پیامی را به اشتباه فرستاده اید، می توانید آن را ویرایش یا حذف کنید.
  • وضعیت آفلاین: امکان مخفی کردن آخرین بازدید و وضعیت آنلاین خود را به کاربران می دهد.

دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (3)

کسب درآمد از تلگرام 2024 (واقعی)

در ماه های گذشته شاهد عرضه برخی از بازی های کلیکی در تلگرام بودیم. این بازی ها به کاربران امکان استخراج رمز ارز را به صورت رایگان و تنها با کلیک کردن می دهند. نات کوین اولین بازی تلگرامی بود که توانست لیست شود و کاربران خود را درآمد برساند. راه اندازی این بازی ها رایگان است و کاربران می توانند از طریق آن ها کسب درآمد کنند.

به نقل از دورف، سازنده برنامه Telegram در مورد نات کوین

من این سکه ها را تا زمانی که ارزش آن ها به 680 میلیون دلار برسد نگه می دارم و در آن زمان، از آن ها برای خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهم کرد.

با توجه به ویژگی های متنوع و کاربردی Telegram، این پیام رسان را یک ابزار ارتباطی قدرتمند و امن تلقی می‌کنند. اگر هنوز تلگرام اصلی را نصب نکرده اید؟ پیشنهاد می کنیم با استفاده از لینک های دانلود مستقیم اصلی و نصب بروزرسانی بر روی گوشی های اندروید و iOS که در بالا ارائه شد است.

چند نکته مهم در استفاده از تلگرام اصلی:

در نظر داشته باشید که با مخفی کردن اکانت خود، کسی نمی تواند با وارد کردن شماره موبایل شما به تلگرامتون دسترسی داشته باشه. باید آی دی بهش بدید یا شماره او را در موبایل خود ذخیره کنید تا این امکان فراهم شود.

اگر می خواهید که کسی نتواند شما را در چنل و گروه ها اد کند؟ می توانید این قابلیت رو از بخش حریم خصوصی فعال کنید تا برای اد کردنتون تلگرام از شما اجازه بگیرد.

اگر نمی توانید در گروه یا کانالی عضو بشید؟ باید دلت اکانت انجام دهید یا به پشتیبانی Telegram app پیام دهید. دلت اکانت به معنی این نیست که برنامه تلگرام رو از روی گوشی خود که نصب کرده اید، پاک کنید. بلکه از بخش تنظیمات به کل حسابی کاربریتون رو حذف نمایید. در این حالت دیگر نمی توانید به اطلاعات خود از جمله پیام ها، مخاطبین سیو شده تو تلگرام و … دسترسی داشته باشید.

دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (4)

سوالات رایج در مورد تلگرام اصلی:

چطوری بروزرسانی تلگرام اصلی را انجام بدم؟

می توانید از گوگل پلی یا از سایت های معتبر برنامه تلگرام را دانلود و بدون اینکه نسخه قدیمی را پاک کنید؛ نصب کنید.

چطوری می توانم اکانت تلگرامم را هیدن یا مخفی کنم؟

برای اینکار کافیه در بخش تنظیمات حریم خصوصی، گزینه های لازم را فعال و روی مقدار دلخواه قرار دهید.

تلگرام اصلی بهتر است یا تلگرام بدون فیلتر؟

نسخه بدون فیلتر امنیت کمتری نسبت به نسخه اصلی دارد و همیشه نه تنها در برنامه تلگرام بلکه در کل اپلیکیشن ها استفاده از ورژن اصلی پیشنهاد می شود.

تلگرام رو از کجا می توانیم بروزرسانی و یا نصب کنیم؟

گوگل پلی در واقع بهترین منبع برای دریافت و نصب برنامه ها است.

تغییرات نسخه و بروزرسانی های تلگرام 2024

تغییرات ورژن 10.14

اضافه شدن نوار مخصوص مینی اپ ها و برنامه های جانبی به پروفایل (از جمله کیف پول و دیگر ابزارها)

تغییرات ورژن 10.13

امکان جستجوی هشتک در کل چنل های تلگرامی که عضو هستید!

تغییرات آپدیت 10.12.0

اضافه شدن امکان درآمد زایی از کانال های تلگراماز طریق نمایش تبلیغات از سوی تلگرام با تجاری کردن حساب و چنل خود

تغییرات اپدیت 10.11 :

امکان تبدیل تصاویر دلخواه به استیکر از جمله تصاویر موجود در گالری.

دیگر برنامه های مشابه :

واتساپ جی بی
دانلود روبیکا
دانلود مایکت
دانلود اینستاگرام
دانلود شاد

تغییرات نسخه 10.14.5

امکان جستجوی هشتگ در تمام چنل های تلگرام
رونمایی از ارز استارز

دانلود تلگرام Telegram 10.14.5 دانلود مستقیم تلگرام اصلی آپدیت 25 تیر 1403 (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Twana Towne Ret

Last Updated:

Views: 6313

Rating: 4.3 / 5 (64 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Twana Towne Ret

Birthday: 1994-03-19

Address: Apt. 990 97439 Corwin Motorway, Port Eliseoburgh, NM 99144-2618

Phone: +5958753152963

Job: National Specialist

Hobby: Kayaking, Photography, Skydiving, Embroidery, Leather crafting, Orienteering, Cooking

Introduction: My name is Twana Towne Ret, I am a famous, talented, joyous, perfect, powerful, inquisitive, lovely person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.