بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (2024)

اگر در خصوصبروزرسانی تلگرام خود سوالی دارید

اگر در خصوصبروزرسانی تلگرام خود سوالی دارید

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (1)

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (2)

عناوین اصلی این مقاله

    بروز رسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم به روز رسانی تلگرام از بازار بروز رسانی تلگرام اندروید آپدیت تلگرام آیفون نحوه آپدیت تلگرام از داخل برنامه نحوه آپدیت تلگرام دسکتاپ مشاهده ورژن تلگرام امکانات تلگرام در آپدیت جدید

    سوالات متداول

تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان هایی می باشد که کاربران بسیاری در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. این پیام رسان اولین بار در سال 2013 در اختیار کاربران قرار گرفت و با توجه به امکانات و قابلیت های فراوان، به سرعت توانست یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین کاربران تبدیل شود.

پیام رسان تلگرام به منظور بالا بردن رضایت کاربران و نیز ارائه خدمات بهتر به آنان اقدام به ارائه نسخه های جدید تلگرام نموده است. کاربران به منظور دریافت جدیدترین نسخه تلگرام کافیست اقدام به بروزرسانی تلگرام بر روی گوشی همراه خود نمایند.

در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با بروز رسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم، بروزرسانی تلگرام اندروید و آیفون و بروزرسانی تلگرام از بازار، نحوه آپدیت تلگرام از داخل برنامه و نیز تلگرام دسکتاپ را به همراه راهنمای تصویری آموزش دهیم. همچنین نحوه مشاهده ورژن تلگرام و امکانات تلگرام در آپدیت جدید این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید.



بروز رسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم

پیام رسان تلگرام در بروز رسانی های جدید خود قابلیت ها و امکانات کاربردی بسیاری را به این برنامه اضافه می کند. همین موضوع باعث شده تا با وجود معرفی پیام رسان های مختلف در طی سال های اخیر، کاربران همچنان از تلگرام به عنوان پیام رسان محبوب یاد کرده و از آن استفاده نمایند. در این بخش نحوه بروز رسانی تلگرام اصلی با لینک مستقیم مورد بررسی قرار گرفته است.

نکته ای که کاربران می بایست به آن توجه داشته باشند استفاده از نسخه تلگرام اصلی می باشد. زیرا با فیلتر شدن تلگرام در کشور ایران نسخه هایی از این پیام رسان عرضه شد که هیچ یک از آن ها تلگرام اصلی نبوده و قابل اعتماد نمی باشند. بدین ترتیب برای دریافت جدیدترین نسخه تلگرام حتما می بایست آن را از طریق مارکت های معتبر گوشی های اندروید و آیفون و یا سایت رسمی تلگرام دریافت نمود. همچنین برای بروز رسانی تلگرام کاربران می توانند از طریق سایت رسمی این پیام رسان به نشانی اینترنتی www.telegram.org اقدام نمایند.

کاربران با دانلود جدید ترین نسخه تلگرام شاهد محدودیت های کمتری نسبت به نسخه های قبلی خواهند بود و همچنین در آپدیت جدید این برنامه بروزرسانی ها به صورت خودکار و مستقیما از سایت رسمی تلگرام به نشانیwww.Telegram.orgدریافت می گردد و نیاز به انجام کاری از سمت کاربر نمی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های مختلفدریافت کد ایران برای تلگرام، مطالعه مقاله زیر به متقاضیان پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید: استوری تلگرام


به روز رسانی تلگرام از بازار

امروزه میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از تلگرام به عنوان یک پیام رسان محبوب یاد کرده و از آن استفاده می کنند. با به وجود آمدن برنامه کافه بازار، بسیاری از کاربران گوشی های اندروید جهت دانلود برنامه های مورد نیاز و پس از دانلود برنامه بازار به این برنامه مراجعه نموده و اقدام به دانلود آن برنامه ها می نمایند.

پیش از فیلتر شدن برنامه تلگرام در کشور ایران، کاربران امکان دریافت تلگرام اصلی از طریق کافه بازار را داشتند، اما با توجه به فیلتر شدن این برنامه در کشور، دیگر کاربران امکان دانلود نسخه اصلی تلگرام از طریق بازار را نداشته و فقط نسخه های غیر اصلی و ایرانی در بازار موجود می باشد.

همان گونه که اعلام شد با جستجوی نام تلگرام در برنامه کافه بازار، کاربران پیغامی مبنی بر اینکه برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از حالت انتشار خارج شده است را مشاهده می نمایند. بدین ترتیب متاسفانه کاربرانی که قصد دانلود جدیدترین نسخه تلگرام و یا بروزرسانی تلگرام از بازار را داشته باشند، این امکان برایشان میسر نبوده و می بایست برای آپدیت تلگرام اصلی بر روی گوشی همراه خود راه حل دیگری را انتخاب نمایند که در ادامه به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: دانلود تلگرام اصلی قدیمی


بروز رسانی تلگرام اندروید

پیام رسان تلگرام دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در بسیاری از پیام رسان های دیگر وجود ندارد و همین امر باعث محبوبیت بسیار این برنامه شده است. در هر بروزرسانی تلگرام علاوه بر اینکه امکانات جدیدی به این برنامه اضافه می شود، بلکه باگ های این برنامه نیز برطرف می گردد. در این بخش قصد داریم توضیحاتی در رابطه با بروزرسانی تلگرام اندروید به همراه راهنمای تصویری ارائه دهیم.

کلیه کاربران گوشی های اندروید که از برنامه تلگرام استفاده می کنند، جهت بروز رسانی تلگرام و دریافت جدیدترین نسخه می توانند از طریق روش هایی همچون بروزرسانی تلگرام از طریق برنامه و همچنین آپدیت تلگرام از طریق سایت گوگل پلی اقدام نمایند. در ادامه نحوه آپدیت تلگرام اندروید از طریق گوگل پلی آموزش داده شده است.

به منظور دریافت جدیدترین نسخه تلگرام اندروید کاربران می بایست ابتدا برنامه گوگل پلی را بر روی گوشی همراه اندروید اجرا نموده و سپس اقدام به جستجوی برنامه تلگرام نمایند. با انتخاب برنامه و وارد شدن به صفحه تلگرام، در صورت موجود بودن نسخه جدید تلگرام گزینه آپدیت نمایش داده می شود.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (3)

با کلیک بر روی گزینه آپدیت، عملیات آپدیت تلگرام اصلی شروع شده و پس از اتمام دانلود کاربران می توانند وارد برنامه شده و از جدیدترین نسخه تلگرام بر روی گوشی اندروید خود استفاده نمایند.

داوطلبانی که به دلایل مختلف تلگرام خود را پاک نموده و قصد دارند مجدد آن را نصب نمایند، برای بازیابی و نحوه نصب مجدد آن می توانند مقاله ای که لینک آن در بخش زیر آمده است را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: نصب مجدد تلگرام قبلی حذف شده

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

آپدیت تلگرام آیفون

امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا گوشی های آیفون را برای استفاده خود انتخاب می کنند. از آن جایی که عملکرد گوشی های اندروید و آیفون متفاوت می باشد، در این بخش نحوه آپدیت تلگرام آیفون را مورد بررسی قرار داده ایم.

گام نخست برای آپدیت تلگرام آیفون ورود به برنامه اپ استور آیفون می باشد. بدین ترتیب همانند تصویر زیر بر روی گزینه اپ استور کلیک شود.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (4)

با ورود به این برنامه همانند تصویر زیر می بایست از بخش پایین صفحه بر روی گزینه Updates کلیک شود.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (5)

بدین ترتیب با کلیک بر روی این گزینه لیستی از برنامه های نصب شده بر روی گوشی که نیازمند بروز رسانی می باشند، نمایش داده شود.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (6)

در این بخش کاربر می بایست به جستجوی تلگرام پرداخته و در صورتی که این برنامه در لیست موجود باشد با کلیک بر روی گزینه آپدیت، عملیات بروز رسانی تلگرام انجام خواهد شد. همچنین در صورتی که برنامه تلگرام در لیست موجود نباشد به معنای عدم انتشار آپدیت جدید این برنامه می باشد.

کاربرانی که برای نصب آپدیت جدید تلگرام با مشکل مواجه شدند می بایست ابتدا به بخش تنظیمات وارد شده و گزینه تنظیمات پیشرفته یا Advanced Settings را انتخاب نمایند. با فعال سازی Apps of Unknown Origin، از کاربر بابت نصب آپدیت تلگرام اجازه گرفته خواهد شد و در صورت تایید جدید ترین نسخه تلگرام بر روی گوشی نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: باز نشدن تلگرام در آیفون

نحوه آپدیت تلگرام از داخل برنامه

در بخش های قبل توضیحاتی در رابطه با بروزرسانی تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون ارائه شده و در این بخش قصد داریم به آموزش گام به گام و تصویری نحوه آپدیت تلگرام از داخل برنامه بپردازیم.

کاربرانی که برای آپدیت تلگرام اصلی که بر روی گوشی همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند، ترجیح می دهند از طریق برنامه تلگرام اقدام به بروز رسانی نمایند در گام نخست می بایست برنامه تلگرام را بر روی گوشی و یا تبلت خود اجرا نموده و سپس وارد بخش تنظیمات شده و بر روی گزینه Advanced کلیک نمایند.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (7)

کاربران با وارد شدن به بخش Advanced و از میان گزینه های این بخش می بایست همانند تصویر زیر گزینه های مربوط به بخش Version and Update را فعال نمایند.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (8)

بدین ترتیب امکان بروز رسانی تلگرام به صورت اتوماتیک از داخل برنامه برای کاربران میسر می گردد.

راه حل دیگری که کاربران جهت آپدیت تلگرام اصلی می توانند در نظر داشته باشند، استفاده از کانال رسمی اپلیکیشن تلگرام می باشد. این کانال تلگرامی به آدرس t.me/telegram کلیه اطلاع رسانی ها و اخبار مربوط به برنامه تلگرام و همچنین جدید ترین نسخه تلگرام و فایل مربوطه را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران تنها با کلیک بر روی لینک می توانند به جدید ترین نسخه تلگرام بر روی گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا نمایند.

بیشتر بخوانید: انتقال استیکر تلگرام به واتساپ

نحوه آپدیت تلگرام دسکتاپ

با توجه به گستردگی استفاده از گوشی های هوشمند، هنوز هم افرادی هستند که کار با کامپیوتر را به گوشی ترجیح داده و از سیستم کامپیوترشان برای استفاده از پیام رسان تلگرام استفاده می کنند. در این بخش قصد داریم ضمن ارائه راهنمای تصویری، نحوه آپدیت تلگرام دسکتاپ را آموزش دهیم.

کاربرانی که قصد بروز رسانی تلگرام دسکتاپ را داشته باشند، همانند تصویر زیر ابتدا می بایست به بخش تنظیمات برنامه تلگرام وارد شوند.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (9)

با وارد شدن به بخش تنظیمات می بایست بر روی گزینه Advanced کلیک شود تا صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده شود.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (10)

با ورود به این بخش همان گونه که در تصویر فوق مشخص شده کاربران می توانند از گزینه Version and Update گزینه های مربوط به آپدیت خودکار برنامه تلگرام را فعال و یا غیر فعال نمایند. همچنین با کلیک بر روی گزینه Check for updates، بررسی آپدیت جدید تلگرام آغاز خواهد شد و در صورتی که پیغام Update check failed و یا Lastest version is installed نمایش داده شود، بدان معناست که آخرین نسخه تلگرام نصب می باشد.

در صورت نمایش پیغام Downloading update، عملیات دانلود جدیدترین نسخه تلگرام آغاز شده و با اتمام آن پیغام Update telegram نمایش داده می شود که با کلیک بر روی این پیغام برنامه تلگرام ریستارت شده و پس از راه اندازی مجدد بروزرسانی تکمیل شده و قابل استفاده می باشد.

بیشتر بخوانید: فعال کردن کامنتتلگرام

مشاهده ورژن تلگرام

پیام رسان تلگرام طرفداران بسیاری در سراسر دنیا و همچنین کشور ایران دارد که با وجود محدودیت های اعمال شده در کشور ایران هنوز هم کاربران زیادی از این برنامه استفاده می کنند. با توجه به امکاناتی که این برنامه در آپدیت های جدید خود در اختیار کاربران قرار می دهد، بسیاری از کاربران در صدد اطلاع از ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی همراه خود می باشند. در این مقاله نحوه مشاهده ورژن تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون مورد بررسی قرار گرفته است.

مشاهده ورژن تلگرام در گوشی های اندروید

کلیه کاربران گوشی های اندروید به منظور اطلاع از ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی همراه خود در گام نخست می بایست اقدام به اجرای تلگرام نموده و سپس وارد بخش تنظیمات شوند. در انتهای این بخش کاربران امکان مشاهده ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی همراه خود را خواهند داشت.

بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (11)

مشاهده ورژن تلگرام در گوشی های آیفون:

کاربران گوشی های آیفون که قصد مشاهده ورژن تلگرام نصب شده بر روی گوشی آیفون خود را دارند در گام نخست می بایست وارد برنامه تلگرام شده و پس از اجرای آن به بخش تنظیمات وارد شوند. با کلیک بر روی گزینه privacy و سپس active sessions، ورژن تلگرام نصب شده بر روی آیفون نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قفل کردنتلگرام

امکانات تلگرام در آپدیت جدید

با ارائه هر آپدیت جدید از برنامه تلگرام، امکانات جدید و قابلیت های جذابی به آن اضافه می شود که مورد استقبال کاربران این پیام رسان قرار می گیرد و هیجان کاربران نسبت به نسخه های جدید این برنامه را بالاتر می برد. در جدید ترین نسخه تلگرام از امکانات فراوانی رو نمایی شده که مورد استقبال فراوان کاربران این برنامه قرار گرفته است. امکانات تلگرام در آپدیت جدید شامل موارد زیر می باشد:

قابلیت تار کردن فایل های رسانه ای به منظور جلوگیری از اسپویل شدن

پیش از این تلگرام از فرمت اسپویلر تنها برای متن پیام ها پشتیبانی می کرد، اما به تازگی این ویژگی برای فایل های رسانه ای نیز فعال شده است و کاربران امکان تار کردن فایل های ویدئویی خود را خواهند داشت.

ارائه ابزار جدیدی برای پاکسازی حافظه داخلی

کاربران تلگرام در نسخه های قبلی این برنامه امکان خالی کردن حافظه داخلی دستگاه را داشتند و در نسخه جدید تلگرام کاربران امکان فعال سازی تنظیمات پاک کردن خودکار مجزا به حساب تلگرام را خواهند داشت. این امکان برای چت های خصوصی، گروه ها و کانال ها کاربرد دارد.

ابزارهای جدید نقاشی و متن

در جدید ترین نسخه تلگرام ابزار های نقاشی و متن جدیدی فعال شده است که امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار داده است که برای مثال می توان به ابزار تار کردن اشاره نمود.

تصویر پروفایل برای مخاطبین

در این نسخه از تلگرام کاربران در هنگام ویرایش مخاطبین خود، امکان انتخاب عکس پروفایل برای آن مخاطب را خواهند داشت. این تصویر تنها توسط کاربر قابل مشاهده بوده و همچنین امکان پیشنهاد آن تصویر به دیگران را نیز دارند.

تصاویر پروفایل عمومی

کاربرانی که مایل نیستند همه افراد تصویر پروفایلشان را مشاهده کنند، می توانند تصویری را به عنوان پروفایل عمومی انتخاب نمایند تا فقط افراد خاصی امکان مشاهده تصویر پروفایلشان را داشته باشند.

مخفی کردن اعضای گروه

یکی از بهترین امکاناتی که تلگرام در آپدیت جدید خود در اختیار کاربران قرار داده است، امکان مخفی کردن اعضای گروه های بالای 100 عضو می باشد که توسط ادمین گروه انجام می گردد. بدین ترتیب در صورت عدم ارسال پیام در گروه، اعضای گروه متوجه حضور شخص در آن گروه نخواهند شد.

طراحی انیمیشن های جدید در نسخه اندروید تلگرام، ایجاد ایموجی های متحرک برای کاربران سرویس پریمیوم و همچنین طراحی ایموجی های تعاملی از دیگر امکانات تلگرام در آپدیت جدید آن می باشد.

در ادامه بخوانید: دیلیت اکانت تلگرام

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوصبروزرسانی تلگرامداشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.


بروزرسانی تلگرام - آپدیت تلگرام اصلی با لینک مستقیم (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Dong Thiel

Last Updated:

Views: 6303

Rating: 4.9 / 5 (59 voted)

Reviews: 90% of readers found this page helpful

Author information

Name: Dong Thiel

Birthday: 2001-07-14

Address: 2865 Kasha Unions, West Corrinne, AK 05708-1071

Phone: +3512198379449

Job: Design Planner

Hobby: Graffiti, Foreign language learning, Gambling, Metalworking, Rowing, Sculling, Sewing

Introduction: My name is Dong Thiel, I am a brainy, happy, tasty, lively, splendid, talented, cooperative person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.